Post by mortgenetterthol on Mar 12, 2022 20:16:49 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Project Makeover ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Project Makeover IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mange penger ▞▞▞
▞▞▞ Project Makeover 2022 version ▞▞▞
Spillet tar evigheter å laste inn mellom spillene. Hvis du får 15/30/1 timers gratis spill, stopper det mens du laster. Det tar nesten 2 til 3 minutter av ledig spilletid før du kan spille spillet. Den gjør det også mellom vanlige avspillinger.
RNG er hovedfaktoren. Bokstavelig talt som candy crush, men når du vet at RNG er dårlig. Du får ingenting. Du vil bruke mesteparten av tiden din på ett nivå. Selv med ubegrensede hjerter i en time, bruker du omtrent 30 minutter på å prøve å klare ett nivå når du er på høyere nivåer.
Du må spille et dumt matchende spill slik at de kan få deg til å kjøpe poeng for å spille selve spillet. Jeg hater de matchende spillene!!!
Gåter er litt for kompliserte fra tidlig i spillet. Pay Store bør brukes til å forbedre spillet, ikke for å spille spillet.
Bra spill. Jeg liker at motivasjonen for makeoveren er personlige mål og ambisjoner. Og ikke noe romantikk-tull som andre spill. Jeg skulle ønske at lederne var mer av et minutt med forskjellige gåter som puslespill, untangle, nonogram, vannsortering, fargesortering osv. og ikke bare match 3. Mars-3-delen av spillet reagerer imidlertid ikke på stiler for en grunn. Boosters er vanskelig å få tak i, og uten dem blir spillet unødvendig kjedelig, noe som gjør at du vil slutte. Nivåene trenger litt balansering.
Forferdelig spill er ingenting som annonsen som vises i andre spill for mye skjer vanskelig til å finne ut hvordan jeg skal spille, jeg vil bli kvitt det
AVINSTALLERER FOR GODT Dette spillet VAR en av mine favoritter! Avslappende og hyggelig; det endret seg etter at jeg ble sittende fast i lang tid og gjorde et kjøp..det virket som om jeg begynte å trenge kjøp for å gå til alle nivåer verdt noe! Frustrasjon og definitivt ingen avslapning! Jeg avinstallerte i omtrent et år, og her er jeg i gang igjen. Måtte foreta et kjøp bare for å komme vekk fra det samme nivået! Wow! Disse spillutviklerne er virkelig sterke bevæpnede folk som står fast på et nivå!
Du får ingenting for andre eller tredje plass. Du må få førsteplassen, noe som er veldig vanskelig hvis du er på de høyere nivåene. De kunne gi ut noen spillepenger eller 25 juveler ville være fint, bare si det.
A Tag Knight ஆக்ஷன் wzq
Artig. Gøy å leke litt med diverse alternativer av både bekledning og interiør😄
Var et søtt spill å starte. Mengden mynter det tar å gjøre om er latterlig! Det spiller ingen rolle hvilket nivå du er på i spillet, du vinner bare 300 mynter om gangen, dumt! Bare på min tredje person, og jeg sletter spillet. Hvis jeg vil spille candy crush, har jeg allerede appen. Spillet trenger seriøse forbedringer...
De gangene du må vente på at liv fylles på igjen, og det faktum at dette er den eneste måten å få mynter på for å fullføre makeover-oppdraget, er to hovedfaktorer ppl ønsker å slutte å spille. Annet enn det, anstendig
Project Makeover Hygge sia
Spillet er helt greit, men etter at jeg fikk en kombinasjon i de matchende minispillene, begynte det plutselig å halte. Jeg prøvde å oppdatere det ved å starte spillet på nytt, men det henger fortsatt. Vennligst fiks det, jeg vil spille dette spillet.
Akkurat som så mange andre spill som KAN være morsomme hvis utviklerne ikke var så grådige, blir dette spillet stadig vanskeligere til nesten hvert eneste spill koster meg penger å spille. Pokker med det! I kveld satt jeg her og spilte ytterligere $20 for å prøve å fullføre en enkelt makeover-utfordring. Det er bare ikke verdt det. Jeg avinstallerer og går videre til noe morsomt OG rimelig! Dette fungerer ikke for meg lenger.
Jeg elsker dette spillet. Det eneste problemet mitt er det faktum at jeg har spilt så lenge at jeg har overgått makeoverne og jeg venter en stund på nye.
Begynte moro, og så innså jeg snart at det bare var et pengeopplegg. Jeg var interessert i dette for mote- og romoppgraderinger, og spilte IKKE en nesten umulig å vinne, knockoff-godteri.
Jeg elsket virkelig make over! Jeg likte spillet veldig godt. Jeg følte meg som en ekte makeup artist og designer også. 🤩😍
Jeg lastet den ned i går, og siden den gang har jeg ikke engang klart å åpne den. Den viser lasteskjermen og bringer meg tilbake til startskjermen. Dette er virkelig irriterende. Jeg så faktisk frem til å spille dette spillet, men det er egentlig ikke et alternativ lenger.
Jeg har spilt dette spillet i flere måneder, men nå blir jeg lei. Jeg har sittet fast på nivå 555 i nesten 3 uker nå, og kommer ikke forbi det. Et tidligere hyggelig spill har blitt noe annet.
Dette var veldig avslappende og morsomt først og så..... Det mest stressende spillet jeg noen gang har spilt. Det jeg trodde var et morsomt make-over-spill ble til en kamp 3 med bomber som ikke fjerner brikker som alle andre spill gjør. Jeg valgte dette spillet. Tenker selv om jeg ikke hadde penger å bruke, ville det være gøy. Jeg har spilt ok frem til de siste 2 ukene. Satt på et nivå i 14 dager. På tide å slette den og finne noe annet. Beklager at jeg ikke kunne ha stukket den ut.
Det var gøy helt til... Nivåene begynte å bli vanskeligere og nesten umulige å passere uten å sette inn penger, og jeg kommer aldri til å gjøre det, så det er bare bortkastet tid.
Jeg pleide å elske dette spillet, men det ser ut til at jo flere oppdateringer, jo mer buggiere blir det. Den slår seg av midt i et spill, og blir stadig sittende fast til det punktet jeg må slå av telefonen min. Jeg prøver denne siste oppdateringen, hvis dette ikke fungerer vil jeg slette.
Mye moro; ikke noe press for å foreta kjøp for å komme videre i dette spillet.
Bare en ny kamp på tre på rad...
En standard match 3+ der du bruker myntene til en historie. Matchende nivåer er fine, makeoverne er litt morsomme, design kult, men progresjonen er uutholdelig sakte: senere på linjen må du spille flere nivåer for å få mynter for å kjøpe en av tusen ting som gjør en makeover, og overganger (øyeblikksbilder fra slutten av nivået, trailere, mynter som flyr inn) mellom elementene i spillet er for lange og lagdelte, noe som tvinger frem mye ikke-interaktivt, kjedelig stirring på skjermen.
Såååå bra å spille og noen få reklamer Men jeg bruker alltid pengene mine og det er fortsatt såååå bra å spille, jeg vil alltid beholde spillet:D
Det er en veldig bra app, jeg var veldig fornøyd med å spille dette spillet, men etter å ha oppdatert dette spillet blir det fast jb bhi hovedspill åpen kerti hun khelne ke liye ye baar baar rukta hai atakta hai generelt sett er det en god app
Jeg liker spillet, men føler at det er satt opp slik at du har mistet trekk. Mange ganger kunne jeg ha gjort gode trekk, men spillet gikk motsatt vei. Dette skjedde først når flyttingen ville ha vært en betydelig gevinst. Veldig frustrerende og får meg til å tro at det er løst for å få deg til å mislykkes.
Project Makeover Diverse bee
Det er morsomt å gjøre makeoveren, men de gjør det så vanskelig å tjene mynter for å gjøre makeoveren at det ikke er verdt det. Jeg har allerede slettet dette spillet en gang fordi det ikke er verdt tiden. De prøver bare å få deg til å bruke penger på spillet. Definitivt ikke verdt det.
Noen ganger får spillet krasj og etterslep.
Jeg elsker dramaet, historiene bak make overen, valgene. Regissøren er gitt budsjett for å oppgradere seg selv også! ❤❤❤
Veldig fint spill, bare ikke fornøyd med at livet renner ut så fort
Vanskelig å komme noen vei
Project Makeover Dažādas spēles kkvy
IKKE GÅ La oss begynne med: det er et PAY TO PLAY-spill, som betyr at hvis du ikke bruker penger, ingen progresjon eller noen form for inntekt. :spillet JUSKER, jeg testet litt, og la merke til at når jeg ville prøve å gjøre et vinnende trekk, valgte jeg de feltene som skulle matches, (blinker for å vise valgt), og det vil bytte med en annen plass, en IKKE valgt. : vil feile og krasje eller doble lastetidene når din "begavede" ubegrenset noe for en tid. Jeg stiller inn en timer for med og uten. Den er dobbelt så lang.
Jeg ville vurdert dette spillet mer fordi det totalt sett er et ganske bra spill. Imidlertid setter jeg ikke på noen måte pris på falske annonsering de bruker for å få folk til å laste ned spillet. Jeg lastet det ned i forventning om en type spill og fikk det fullstendige motsatte. På toppen av det er forholdet mellom mynter og kontanter du tjener og hva ting koster så dårlig. Ikke få meg til å spille 10 nivåer bare for at jeg bare skal komme meg videre med 3 deler av makeoveren.
Moro tar bare litt tid å gjøre noe fordi spillet inne i spillet for å få mer klær eller hva som trengs, de kan noen ganger være vanskelige, derfor bruker du MYE tid på å spille det spillet i stedet
Jeg elsker dette spillet! Jeg skulle ønske det var noen flere alternativer å velge mellom under ombyggingen, og det er vanskelig å tjene mynter raskt. Men det er mitt favorittspill. Jeg spiller hver dag og har hatt det i over et år.
RNG er den største veisperringen i dette spillet. Det var morsomt hvis det bare var motegreier, men i stedet er det en candy crush-klon med alle tilhørende problemer som følger med den...
Project Makeover Nezahtjevne igre eyfe
Jeg så annonsene dine på YouTube, de er så dårlige og fremmer kroppsskam, misbruk og trakassering. Spillet går ikke i noen retning for å hjelpe ungdommen. Dette er så ille. Stygg app👎
Veldig underholdende og vanedannende spill. Elsker det så langt 😍
Etter denne siste oppdateringen lukkes spillet mens jeg spiller midt på en scene. Vennligst fiks umiddelbart!!!
Hadde vært fint med litt mer hjelpemidler
Hvis du vil bruke tiden din på å gjøre makeover for folk til å velge antrekk osv., velg en annen app. Jeg brukte mesteparten av tiden min på å spille minispill for å tjene penger til å kjøpe makeover-gjenstander (som var dyre) for å kjøpe møbler til rom! Veldig skuffende.
Anstendig, men veldig vanskelig å komme videre med mindre du er villig til å bruke uker på ett nivå, eller kjøpe varer. Mange av antrekkene til kundene er genuint dårlige uansett hvordan du styler dem, men interiørdekorasjonen er fin. Ikke mye rom for sosialisering og sammenligning av nivåer, så det føles ensomt. Balansen mellom makeoverne og connect 3 er ekstremt urettferdig, for hvor du bare bruker omtrent 3 % av spillet på å designe hva som helst. For det meste bare en kontanter.
Jeg beundrer mennesket som har tålmodighet med denne idiotiske algoritmen. Store feil i design og rettferdighet i spillet. Jeg knuste nesten telefonen min under de UENDELIGE brikkespillene...
Elsker det! Flotte gåter! Få massevis av gratis ting hvis du kan løse gåtene når arrangementer pågår! Utfordrende, men ikke over toppen over lvl 1000 og mye mer igjen.
Bare nei.